27.3.17

El fraude l Amor arromantizau


La fhorma cumo l Amor s'arrepresenta mayormente n telenovelæs, cine, cantares ou lhibros dá que pensar, naciendo quasj que siempre cumo inevitabilidá, daqué absoluto, una essencia & nunca una construcçon.

Calma. L Amor-propriu, l Amor polos outros, l Amor polo que ye humano, l Amor pol planeta, l Amor cumo supperaçon de l disincantu, l Amor universal, l Amor cumo fhorma de lhidiar cun la muœrte, l Amor que s'urde cun constancia a dos ou tamien l Amor cumo arrogancia política son primordiales. L embuste ye l Amor arromantizau.

Ha delhæs de selmanæs andaba viendo un episodio d'una telenovela & mira por quantæs que dos protagonistas caleyando tsocabæn & se prendabæn ente sigo. Ha dous díæs miraba outra & incontrei l mesmu typu de ritual. Conclusion: Si vos appeteç prendavos, lo que habehes fhazer ye dir caleyar & topetavos cun disconhocidos.

Quando la tyamada "chímica" se stableç, todo ye possible, paheç querese communicanos. Ye daqué extraño esta fhorma de contanos-lo. Cumo passa cun Nadal. Nun crehemus da veræs cun Santa Klaus, non obstante comportámunos cumo fhaziendo que sí. Polo menos ansí lo continamus arreproduciendo anhu ente anhu. El casu l Amor ye ermanu.

La fhorma cumo esti s'arrepresenta mayormente n telenovelæs, cine, cantares ou lhibros dá que pensar, naciendo quasj que siempre cumo inevitabilidá, daqué absoluto, una essencia & nunca una edificaçon. Nun surprehende q'existan tantæs personæs per ende decepcionando-se ou culpabilizando-se, viendo les suæs expectativæs constantemente defraudadæs & quien lo agradeç ye la creciente industria d'autoadiuda.

De magar practicamente nacemus, fhaen-mos acceitar una riestra d'idealizaçones. Por casu? Ye normal conhocer daquien & d'immediato sentir una attracçon special. Tenemus que nos mover solo por sentimientos sin consideraçones prácticæs. Ye possible intendenos intuitivamente sin fhalar abondo. Sexo satisfactorio ye synónymu d'una bøna relaçon. Nunca mas habremus de prendanos d'outra xhente. Outramente una relaçon duradeira ha contener, a l passa' los anhos, los attributos excitantes que s'associæn a la transitoriedá de la passion.

Cumo ye evidente, estæs son ideæs prestosæs. & Ye bien possible q'abondæs relaçones se sean a elevar a partir d'estos presuppuœstos. Sí q'ansí son una minoría. La realidá relacional de l amplia mayoría ye per differente, abondo mas complicada & nun se compadeç d'esti typu de conceiçones, que n gran medida son elaboraçones sociales ou culturales que, magar nos lo costar acceitar, acabæn por influencia' læs nuœssæs decisiones mas íntimæs.

La historia inseña-nos q'existen abondæs approximaçones a l Amor, differentes percepçones de como los amantes tienen que se relacionar & diversæs fhormæs d'interpretar que ye aquelho que sentiemus quando sentimus. Fhai falta intos eguar outru script pa l Amor, substituyendo esti patron por una vision mas madura. Daqué que nos lheve a assumir que non siempres atopamus todo na outra persona & viceversa. Que discutir qüestiones prácticæs nun ye traiciona' la relaçon. Que nós nos atopamus nel outro nel arrepartu de læs potencialidahes, sí q'ansí tamien, & quanto si mas essencialmente, næs debilidahes. Q'habremus de poner infhoutu comprehendiendo-nos mutuamente & por elho fhai-nos falta saber verbaliza' læs emoçones.

De la mesma fhorma fhai falta tener presente que ye normal que læs personæs se seduçan & que la única fhorma d'evitar adulterios ye precisamente tener consciencia d'elho pol amor de saber tratalo meyor. Ou que todælæs connexiones passæn pente fluctuaçones. Ou que ya nun vivimus na dómina u læs relaçones læs determinabæn læs familiæs, cun todo, læs connexiones que stablicemus ansí condiçonæn-læs los collectivos sociales. Hagora pahecen ser mesmamente los algorithmos los que definen cun quien nos hemus alcontrar.

Læs relaçones seriæs requieren perseverar, noçon d'adelantrar & de retroceder, arreparar que momentos d'harmonía cohabiten cun dysharmonía, de la mesma fhorma q'existen phases d'effervescencia cabo outræs de calma, tantæs vezes tracamundiada por monotonía. Por paradoxal que podia pahecer, talvez se tenga falta d'abraça'l Amor cumo una xheira & non cumo un acontecemiento que se tien de salvar, assumiendo q'hemus d'apprehender a arrepensanos los affectos.

&, cun todo, esso nun ye garantía de nada.

Fhønte


No comments: